04 Apr
04Apr

ג'קט הג'ינס הוא פריט אופנתי, על- זמני שלכל אחת יש לפחות אחד ממנו בארון. מה שעוצב במקור בתחילת המאה ע"י חברת LEVI'S  עבור בוקרים וכורי פחם ושמש כלבוש עבודה עבר טרנספורמציות רבות והפך בשנות ה-50 לסימן היכר ושם נרדף למרדנות ונעורים. דבי הארי ומדונה היו הראשונות שאמצו את הלוק של ג'קט ג'ינס מעל גופיות או שמלות ויצרו את המראה האייקוני שטרנדי עד היום. 

ג'קט הג'ינס הוא פריט אופנה נצחי, שמתאים לכל עונה ולכל אירוע, הוא מספק לנו את השילוב המושלם בין סטייל לנוחות. נתחיל כמובן בבסיס, למראה קז'ואל יום יומי שמאפשר לך להגיע לעבודה בלוק מעודכן ונוח, להמשיך לגינת המשחקים עם הילדים ואפילו לצאת בערב לדינר- עם השילוב הנכון ג'קט ג'ינס הוא פריט חובה בכל מלתחה.                                  

הוא הולך עם הכל! היופי של הדנים שהוא לא גונב את ההופעה מאף פריט מהאאוטפיט, אבל הוא בהחלט שומר על מקום בטוח בפסגה. למראה קז'ואל וספורטיבי בשילוב עם טישרט או גופיית סבא, או בשילוב של חצאיות ושמלות כחלק מאאוטפיט מעוצב ולבוש יותר.   

הטרנד החם של האופנה: DENIM ON DENIM                                                                                                      ג'ינס עם ג'ינס                                                                                                                                                       כל מה שצריך זה לשלב שני פריטי ג'ינס שונים להוסיף תיק או חגורה וליצור מראה מושלם ואופנתי. אז אל תהססי לנסות...לכי על זה                                                                                             

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.