14 Apr
14Apr

חנות מותגים בפתח תקווה- מסדרים את המחירים מחדש


גם אתם אוהבים מותגים, נהנים להתחדש, מתים על שופינג, אבל לא רוצים לקרוע את הכיס? הגעתם למקום הנכון! לידיה אלמקייס מביאה עד אליכם את CLUB501  חנות מותגים בפ"ת שמציעה לכם להתחדש מבלי לבזבז כספים מיותרים! 

ספרו לי עוד! 


זה לא סוד שחנות בגדים נוטה להיות דבר המציע את מה שאתם הכי רוצים בסכומים גבוהים. מי מאיתנו לא עשה סיבוב בחנות מותגים במרכז ויצא בלי כלום בעקבות המחירים הגבוהים. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם חנות מותגים בפ"ת שמשנה את כל מה שהכרתם! 

CLUB501 היא חנות מותגים בפתח תקווה המציעה בגדים של המותגים הכי חמים בשוק ועוד עשרות בגדים שעוצבו על ידי מעצבים מקומיים מוכשרים במחירים שלא ציפיתם להם! אנחנו כאן לדאוג שכל אחד יוכל להנות ולהתחדש בבגדי מעצבים מבלי להוציא אלפי שקלים לחינם! תוכלו להסתובב ולרכוש את הפריטים האהובים עליכם שיגרפו מחמאות רבות ולדעת שקניתם קנייה נכונה ולא בזבזתם את כספכם לשווא. 


חנות מותגים בפתח תקווה- כשאופנה ומחיר משתלבים 


אצלנו, תוכלו למצוא את כל המותגים הבינלאומיים שאתם מכירים ואף מותגים נוספים בעיצובים חדשניים ומקוריים והכל במחירים מפתיעים במיוחד! אנחנו פועלים כבר כמעט 30 שנה במטרה אחת ברורה- לספק ללקוחות שלנו שירות אדיב ומקצועי ובגדים אופנתיים במחירים שהם עוד לא הכירו. כל מטרתנו היא שתוכלו להתחדש ולקנות בכיף מבלי לקרוע את הכיס, תוכלו לבחור ממבחר רב של פריטים חדישים מקולקציות חדשות ומיוחדות מבלי להוציא אלפי שקלים ללא כל סיבה. בין אם זה לכם, לילדיכם או אפילו כמתנה לחבר אהוב, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של פריטים שבטוח יענו על דרישותיכם. 


מכל רחבי העולם כל הדרך עד לפתח תקווה! 


אנחנו עובדים ימים כלילות בכדי לספק לכם תמיד את המוצרים הכי חדשים, הכי מעניינים, הכי מושכי תשומת לב והכי חמים שהשוק יכול להציע! אנחנו חוקרים את השוק הבינלאומי ללא הפסק כדי להיות בטוחים שאצלנו תמצאו את המוצרים הכי חדשים ומטריפים שתוכלו לחשוב עליהם. כבר לא תצטרכו לחלום על לבישת בגדי מעצבים, תוכלו להיכנס אלינו ולקנות את מה שרציתם, מותגים בפ"ת! אנחנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו עוד היום ולהנות משירות, איכות ומחירים שלא ציפיתם להם!  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.